AGILE
Training

Dorești:

  • răspuns rapid la schimbări;
  • viteză mai mare la livrare;
  • implicare mai bună a echipei…

Trainingurile noastre pe teme Agile te învață să atingi aceste obiective.

Ai nevoie de un curs in-house personalizat pentru compania ta? Contactează-ne

Să ne cunoaștem!
Unde te putem contacta?
Care este subiectul care te interesează?
Număr estimat de participanți?
Locație organizare curs?
Dacă nu ai găsit subiectul pe care îl căutai scrie-ne și spune-ne ce te interesează. Avem experiență în personalizarea cursurilor conform cerințelor clienților.

* Datele cu caracter personal furnizate sunt folosite pentru finalizarea procesului de înscriere, detalii logistice și sunt folosite în scopul emiterii facturii/contractului.

Termeni și condiții

Acest formular de înregistrare constituie un contract de vânzare-cumpărare de natură juridică între Confucius Consulting (Colors in Projects), denumit în continuare Furnizor, şi participantul la curs, denumit în continuare Client. Prin completarea şi trimiterea acestui formular, toate condițiile de mai jos sunt acceptate de comun acord şi cu bună-credinţă.

Termeni și condiții

1. Taxe: Taxa de înregistrare cuprinde contravaloarea materialelor de curs, pauzele de cafea și prânzul, dar exclude cheltuielile de cazare şi de călătorie. Cursul de schimb valutar EUR/RON/GBP este cursul de schimb BNR la data emiterii facturii.
2. Condiții de plată: După primirea formularului de înregistrare, toate plăţile trebuie făcute în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare. Toate plăţile trebuie să fie încasate înainte de începerea cursului. După înregistrare, plata trebuie executată conform condițiilor din prezentul Contract, indiferent de participarea sau neparticiparea ulterioară la curs. În cazul în care o parte a prețului stabilit în acest Contract reprezintă obiectul unor taxe naționale, locale, sau TVA, Furnizorul îşi rezervă dreptul de a adăuga aceste taxe la factura finală sau de a recupera sumele de la Client din momentul în care devin exigibile.
3. Anularea / Înlocuirea: Orice anulare primită în mai puțin de 2 zile lucrătoare înainte de curs presupune o obligație de plată din partea Clientului de 100%. Nu se va face nicio restituire, restituirea parţială sau orice ofertă alternativă. Înlocuirea unui participant este permisă prin furnizarea unui aviz în scris către Furnizor, nu mai târziu de 2 zile lucrătoare înainte de curs. Prin semnarea acestui formular de înregistrare clientul este de acord că, în caz de litigiu sau anulare, Furnizorul nu va fi capabil să își reducă pierderile cu mai puțin de 50% din valoarea totală a contractului. Dacă, din orice motiv Furnizorul decide să amâne sau să anuleze evenimentul, Furnizorul nu este responsabil pentru acoperirea biletului de avion, hotelului sau orice alt cost suportat de către Client.
4. Despăgubire: Furnizorul îşi rezervă dreptul de a modifica conținutul, data și locația cursului, dacă circumstanţele o cer. În astfel de cazuri nu se va aplica nicio penalizare și nu se va face nici o restituire, restituire parţială, sau ofertă alternativă. În cazul în care Furnizorul anulează permanent cursul din orice motiv şi cu condiţia ca acesta să nu fi fost amânat sau coroborat cu orice alt eveniment la o dată ulterioară, Clientul va primi plata integrală în termen de 14 zile lucrătoare de la data iniţială propusă a cursului.
5. Drepturi de autor: Toate drepturile de proprietate intelectuală în toate materialele produse şi distribuite de către Furnizor sunt rezervate în mod expres şi orice multiplicare, publicare sau distribuire neautorizată este interzisă fără acordul scris al Furnizorului.

Sunt de acord cu termenii și condițiile exprimate mai sus
General data protection regulation (GDPR)

În conformitate cu dispozițiile Regulamentului general privind protecția datelor (GDRP), vă solicităm consimțământul pentru folosirea datelor primite în scopul trimiterii de newsletere. Vă informăm că aveți dreptul să vă retrageți oricând consimțământul printr-un simplu e-mail.

Sunt de acord cu folosirea datelor personale

Leading SAFe®

You are an Agile practitioner that have been trained in Agile and you have 5+ years’ experience in software development, testing, business analysis, product, or project management and you want to become a certified SAFe® Agilist (SA)? Then this course is for you.
Agile Training
Face-to-face: 2 zile I Online: 5 Module
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (8 votes, average: 4.75 out of 5)
Loading...

Agile Estimation is a Team Sport

A practical one day workshop where the participants will achieve the training outcomes through interactive learning, games and practical group exercises.
Agile Training
Face-to-face: 1 zi I Online: 2 Module
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

PMI-ACP® Exam Preparation

Pregătire pentru obținerea certificării internaţionale PMI Agile Certified Practitioner (PMI-ACP)® oferită de Project Management Institute (PMI)®
Agile Training
Face-to-face: 3 zile I Online: 6 module
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

Agile First Encounter

Cele mai utilizate metodologii Agile: Scrum, Kanban, Lean Project Management vor fi experimentate prin simulări și jocuri.
Agile Training
Face-to-face: 2 zile I Online: 5 Module
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

Being an effective Scrum Master

Un workshop dinamic destinat liderilor și coordonatorilor de echipe Agile. Workshop-ul este cu atât mai util cu cât participanții au o experienţă practică în coordonarea de proiecte, chiar dacă unele dintre acestea nu sunt Agile.
Agile Training
Face-to-face: 2 zile I Online: 4-6 Module
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 4.00 out of 5)
Loading...

Kanban in action – Agile Approaches

Bazat pe un board-game specializat, cursul permite experimentarea instrumentelor Kanban și recunoașterea imediată a avantajelor aplicării lor în practică.
Agile Training
Face-to-face: 2 zile I Online: 4-6 Module
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...

Becoming a Great Product Owner

Un workshop intensiv și practic care se adresează reprezentanților din business pentru a-i pregăti pentru rolul de Product Owner.
Agile Training
Face-to-face: 2 zile I Online: 4-6 Module
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 3.33 out of 5)
Loading...
Formular înregistrare cursul
Detalii persoană fizică
Introduceți un participant pe linie. Ex.: Nume, Prenume, Email

* Datele cu caracter personal furnizate sunt folosite pentru finalizarea procesului de înscriere, detalii logistice și sunt folosite în scopul emiterii facturii/contractului.

Termeni și condiții

Acest formular de înregistrare constituie un contract de vânzare-cumpărare de natură juridică între Confucius Consulting (Colors in Projects), denumit în continuare Furnizor, şi participantul la curs, denumit în continuare Client. Prin completarea şi trimiterea acestui formular, toate condițiile de mai jos sunt acceptate de comun acord şi cu bună-credinţă.

Termeni și condiții

1. Taxe: Taxa de înregistrare cuprinde contravaloarea materialelor de curs, pauzele de cafea și prânzul, dar exclude cheltuielile de cazare şi de călătorie. Cursul de schimb valutar EUR/RON/GBP este cursul de schimb BNR la data emiterii facturii.
2. Condiții de plată: După primirea formularului de înregistrare, toate plăţile trebuie făcute în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare. Toate plăţile trebuie să fie încasate înainte de începerea cursului. După înregistrare, plata trebuie executată conform condițiilor din prezentul Contract, indiferent de participarea sau neparticiparea ulterioară la curs. În cazul în care o parte a prețului stabilit în acest Contract reprezintă obiectul unor taxe naționale, locale, sau TVA, Furnizorul îşi rezervă dreptul de a adăuga aceste taxe la factura finală sau de a recupera sumele de la Client din momentul în care devin exigibile.
3. Anularea / Înlocuirea: Orice anulare primită în mai puțin de 2 zile lucrătoare înainte de curs presupune o obligație de plată din partea Clientului de 100%. Nu se va face nicio restituire, restituirea parţială sau orice ofertă alternativă. Înlocuirea unui participant este permisă prin furnizarea unui aviz în scris către Furnizor, nu mai târziu de 2 zile lucrătoare înainte de curs. Prin semnarea acestui formular de înregistrare clientul este de acord că, în caz de litigiu sau anulare, Furnizorul nu va fi capabil să își reducă pierderile cu mai puțin de 50% din valoarea totală a contractului. Dacă, din orice motiv Furnizorul decide să amâne sau să anuleze evenimentul, Furnizorul nu este responsabil pentru acoperirea biletului de avion, hotelului sau orice alt cost suportat de către Client.
4. Despăgubire: Furnizorul îşi rezervă dreptul de a modifica conținutul, data și locația cursului, dacă circumstanţele o cer. În astfel de cazuri nu se va aplica nicio penalizare și nu se va face nici o restituire, restituire parţială, sau ofertă alternativă. În cazul în care Furnizorul anulează permanent cursul din orice motiv şi cu condiţia ca acesta să nu fi fost amânat sau coroborat cu orice alt eveniment la o dată ulterioară, Clientul va primi plata integrală în termen de 14 zile lucrătoare de la data iniţială propusă a cursului.
5. Drepturi de autor: Toate drepturile de proprietate intelectuală în toate materialele produse şi distribuite de către Furnizor sunt rezervate în mod expres şi orice multiplicare, publicare sau distribuire neautorizată este interzisă fără acordul scris al Furnizorului.

Sunt de acord cu termenii și condițiile exprimate mai sus
General data protection regulation (GDPR)

În conformitate cu dispozițiile Regulamentului general privind protecția datelor (GDRP), vă solicităm consimțământul pentru folosirea datelor primite în scopul trimiterii de newsletere. Vă informăm că aveți dreptul să vă retrageți oricând consimțământul printr-un simplu e-mail.

Sunt de acord cu folosirea datelor personale
Să ne cunoaștem!
Unde te putem contacta?
Care este subiectul care te interesează?
Număr estimat de participanți?
Locație organizare curs?
Dacă nu ai găsit subiectul pe care îl căutai scrie-ne și spune-ne ce te interesează. Avem experiență în personalizarea cursurilor conform cerințelor clienților.

* Datele cu caracter personal furnizate sunt folosite pentru finalizarea procesului de înscriere, detalii logistice și sunt folosite în scopul emiterii facturii/contractului.

Termeni și condiții

Acest formular de înregistrare constituie un contract de vânzare-cumpărare de natură juridică între Confucius Consulting (Colors in Projects), denumit în continuare Furnizor, şi participantul la curs, denumit în continuare Client. Prin completarea şi trimiterea acestui formular, toate condițiile de mai jos sunt acceptate de comun acord şi cu bună-credinţă.

Termeni și condiții

1. Taxe: Taxa de înregistrare cuprinde contravaloarea materialelor de curs, pauzele de cafea și prânzul, dar exclude cheltuielile de cazare şi de călătorie. Cursul de schimb valutar EUR/RON/GBP este cursul de schimb BNR la data emiterii facturii.
2. Condiții de plată: După primirea formularului de înregistrare, toate plăţile trebuie făcute în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare. Toate plăţile trebuie să fie încasate înainte de începerea cursului. După înregistrare, plata trebuie executată conform condițiilor din prezentul Contract, indiferent de participarea sau neparticiparea ulterioară la curs. În cazul în care o parte a prețului stabilit în acest Contract reprezintă obiectul unor taxe naționale, locale, sau TVA, Furnizorul îşi rezervă dreptul de a adăuga aceste taxe la factura finală sau de a recupera sumele de la Client din momentul în care devin exigibile.
3. Anularea / Înlocuirea: Orice anulare primită în mai puțin de 2 zile lucrătoare înainte de curs presupune o obligație de plată din partea Clientului de 100%. Nu se va face nicio restituire, restituirea parţială sau orice ofertă alternativă. Înlocuirea unui participant este permisă prin furnizarea unui aviz în scris către Furnizor, nu mai târziu de 2 zile lucrătoare înainte de curs. Prin semnarea acestui formular de înregistrare clientul este de acord că, în caz de litigiu sau anulare, Furnizorul nu va fi capabil să își reducă pierderile cu mai puțin de 50% din valoarea totală a contractului. Dacă, din orice motiv Furnizorul decide să amâne sau să anuleze evenimentul, Furnizorul nu este responsabil pentru acoperirea biletului de avion, hotelului sau orice alt cost suportat de către Client.
4. Despăgubire: Furnizorul îşi rezervă dreptul de a modifica conținutul, data și locația cursului, dacă circumstanţele o cer. În astfel de cazuri nu se va aplica nicio penalizare și nu se va face nici o restituire, restituire parţială, sau ofertă alternativă. În cazul în care Furnizorul anulează permanent cursul din orice motiv şi cu condiţia ca acesta să nu fi fost amânat sau coroborat cu orice alt eveniment la o dată ulterioară, Clientul va primi plata integrală în termen de 14 zile lucrătoare de la data iniţială propusă a cursului.
5. Drepturi de autor: Toate drepturile de proprietate intelectuală în toate materialele produse şi distribuite de către Furnizor sunt rezervate în mod expres şi orice multiplicare, publicare sau distribuire neautorizată este interzisă fără acordul scris al Furnizorului.

Sunt de acord cu termenii și condițiile exprimate mai sus
General data protection regulation (GDPR)

În conformitate cu dispozițiile Regulamentului general privind protecția datelor (GDRP), vă solicităm consimțământul pentru folosirea datelor primite în scopul trimiterii de newsletere. Vă informăm că aveți dreptul să vă retrageți oricând consimțământul printr-un simplu e-mail.

Sunt de acord cu folosirea datelor personale
Adnana Rotărescu
ASSISTANT MANAGER

A absolvit Universitatea Națională de Arte “George Enescu” din Iași, specializarea pian. Background-ul artistic îi pune în valoare creativitatea, iar răbdarea și buna dispoziție, dezvoltate ca profesor de pian și antrenor de fitness, se împletesc în realizarea video-urilor de promovare în Doodly.

Succesul oricărui eveniment se bazează pe activitățile din spatele cortinei: Adnana, cea mai nouă membră a echipei Colors, este cea care pregătește materiale pentru cursuri și se asigură că tot ce e necesar ajunge în timp util la participanți.

Robert Trandafir
DESPRE TRAINER
  • Specializat în: Agile Project Management
  • Pasionat de: Tehnologie, calatorii si roller coastere

Cu o experienţă practică de peste 6 ani în proiecte, întărită de pregătiri formale în Managmentul Proiectelor (Masterat în Managementul Proiectelor, Certifcare Project Management Professional PMI-PMP), Robert s-a specializat în implementarea proiectelor de tip software, atât în industria bancară cât și în industria IT&C, de la proiecte “Waterfall” la proiecte “Agile”.

Din 2018 face parte și din echipa primului unicorn din România, UiPath, unde contribuie prin expertiza sa în Managementul Proiectelor la construirea unor tehnologii de automatizare care vor schimba în decursul următorului deceniu, susține Robert, modul în care oamenii își fac jobul în fața unui calculator.

Pe lângă atracția pentru tehnologie, Robert este preocupat de dezvoltarea sa ca trainer pe subiecte de Managementul proiectelor, având ambiția de a contribui la pregătirea cât mai multor profesioniști care lucrează pe proiecte agile în România.

Cursuri:

  • Agile First Encounter
  • Becoming a Great Product Owner
  • Kanban in action – Agile Approaches
Sînziana Popa, SPC
DESPRE TRAINER
  • Specializat în: SAFe & Agile Delivery & Transformations
  • Pasionat de: Citit SF și nu numai :), filme SF, natură & călătorii

Sînziana are în spate peste 15 ani de experiență în livrarea de proiecte, atât pe abordare predictivă cât și folosind instrumentele Agile, inclusiv Agile at Scale. A parcurs multiple roluri în cadrul organizațiilor, începând cu primul job de dezvoltator, după absolvirea Facultății de Matematică, continuând cu cel de Analist de Business , unde și-a pus în valoare atât abilitățile de structurare a informațiilor cât și de comunicare directă cu clienții, până la rolul de Manager de Proiecte, responsabilă direct de calitatea livrării și motivarea echipelor sale. Primii pași în training și coaching i-a făcut în cadrul companiilor din care a făcut parte, progresând în mod natural la o colaborare cu Colors in Projects pentru livrarea de training și coaching către o audiență și mai mare.

Valorile pe care le exemplifică Sînziana sunt strâns legate de puterea experienței “în teren”, în lumea reală a proiectelor IT, de necesitatea evoluției și progresiei către noi instrumente și metodologii care să răspundă nevoilor unei industrii într-o continuă și accelerată schimbare, făcând asta cu maximă curiozitate față de procese noi, deschidere către experimentare și împărtășirea informaților și instrumentelor descoperite.

Cu Sînziana veți parcurge etapele trecerii de la Waterfall către Agile, vă va ghida în Transformarea Agile a întregii organizații, veți descoperi Mindsetul necesar pentru a parcurge acest proces cu ușurință și entuziasm urmărind îndeplinirea obiectivelor pe care vi le-ați propus de la început.

Certificări:

    • PMP, PMI-ACP, Certified SAFe 5 Program Consultant, ITIL.

Cursuri:

  • Leading SAFe®
  • Kanban in action – Agile Approaches
  • Becoming a Great Product Owner
  • Being an effective Scrum Master
  • PMP® Exam Preparation
  • Project Management – Practicing Tools & Techniques
  • Agile First Encounter
Ioana Apintei
DESPRE TRAINER
  • Specializat în: Livrarea produselor folosind tehnici și metodologii sub umbrela Agile
  • Pasionat de: dans, natura și călătorii

În cei 9 ani de experiență în dezvoltarea de produse software pentru industrii precum asigurari și turism, Ioana a acumulat cunoștințele necesare pentru a asigura un proces de livrare optim. Este continuu pasionată de găsirea metodelor prin care produsul dezvoltat de echipa ajunge sa fie construit într-un mod eficient și livrat în timpul optim pentru maximizarea rezultatelor. Valorile și principiile Agile sunt în deplină rezonanță cu cele personale acest lucru făcând din munca de zi cu zi o pasiune. Activând în diverse roluri precum programator, project manager, trainer de procese, delivery manager și scrum master, Ioana poate susține organizațiile, echipele și membrii acestora pe parcursul transformării Agile.

Cursuri:

  • Agile First Encounter
  • Becoming a Great Product Owner
  • Kanban in action – Agile Approaches
  • Being an effective Scrum Master
Loredana Radu
DESPRE TRAINER
  • Specializat în: Comunicare în proiecte
  • Pasionat de: Dragoș (10 ani)

Cu o experiență de peste 10 ani în managementul proiectelor cu finanțare publică și privată, Loredana este trainer și consultant în acest domeniu. Experiența acumulată în poziții de management în diverse companii românești și internaționale (în special cei doi ani petrecuți la Ramboll Romania în poziția de Director de Marketing) i-au permis să înțeleagă problemele cu care se confruntă managerii de proiect în gestionarea contractelor si a relației cu clienții și beneficiarii. A aplicat cu succes aceste cunoștințe în ultimii șase ani, atât ca membru în comitetele de coordonare ale unor proiecte, cât și ca trainer și expert în comunicare.

Loredana are un doctorat în comunicare, a absolvit un MBA al CEU Business School și deține certificarea PMP (Project Management Professional) oferită de PMI.

Cursuri:

  • Managementul proiectelor – instrumente puse în aplicare
  • Managementul proiectelor – Modul avansat
Alina Maria Uricec
DESPRE TRAINER
  • Specializat în: Managementul proiectelor, coaching individual și de echipă
  • Pasionat de: Teatru, lectură, psihologie

Cu o experiență de peste 12 ani în managementul proiectelor și o certificare internațională în domeniu (PMP), Alina a fost implicată în cadrul unor proiecte complexe finanțate de Comisia europeană, Banca Mondială, UNDP și UNICEF, atât în România cât și la nivel internațional. De-a lungul timpului a coordonat proiecte complexe, ocupând atât funcția de manager și director de proiect, cât și poziții de expert în proiecte de evaluare de programe, evaluare de proiecte, dezvoltare instituțională, îmbunătățire de procese și proceduri.

Din 2013 este cadru didactic asociat la SNSPA în cadrul masteratului de Managementul proiectelor (singurul masterat din S-E Europei acreditat PMI GAC) unde ține cursuri de managementul proiectelor și leadership și dezvoltare de echipe.

Alina deține o licență în drept, are un master în managementul proiectelor și a finalizat cursurile facultății de psihologie din cadrul Universității Babeș-Bolyai. Astfel, îi sunt familiare atât aspectele tehnice legate de managementul proiectelor cât și resorturile fine ale modului în care oamenii funcționează atât individual cât și în relație cu ceilalți. Pregătirea multi-disciplinară îi permite să aducă, așadar, o abordare inovativă în prezentarea conceptelor de management și, nu în ultimul rând, să țină cont de cele mai noi abordări în ceea ce privește formarea adulților.

Cursuri:

  • Project Management – Practicing Tools & Techniques
  • Learning by Having FUN – PM Galaxy
  • Creative problem solving in project teams
Daniela Ganea
PROJECT MANAGER
Daniela este managerul de proiect al evenimentului Agile Mammoths Games organizat anual de Colors in Projects pentru persoanele entuziaste din industria IT. Cu o experiență de peste 3 ani în telesales, Daniela are cunoștințe solide de comunicare și negociere, însă ceea ce o recomandă este spiritul de echipă și entuziasmul contagios.

S-a alăturat companiei în 2014, fiind responsabilă de organizarea în condiții optime a sesiunilor de training livrate de companie. În ultimii 3 ani și-a descoperit pasiunea pentru proiecte, de aceea acum se ocupa și de organizare evenimentelor din cadrul companiei în care se implică cu drag de fiecare dată.

Daniela a absolvit Facultatea de Management din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, precum și programul de master Managementul Proiectelor din cadrul Facultății de Comunicare și Relații Publice (Școala Națională de Studii Politice și Administrative).

Iulia Ștefănescu
MARKETING MANAGER

Iulia coordonează întreaga activitate de marketing precum și elaborarea strategiei și politicilor de marketing ale Colors in Projects.

Cu o experiență de peste 15 ani în marketing, Iulia are cunoștințe temeinice de comunicare și promovare, atât pe canale tradiționale, cât și social media. O recomandă spiritul de echipă, orientarea spre rezultate, precum și excelența în relația cu partenerii media ai companiei.

Iulia a fost implicată în proiecte precum optimizarea proceselor organizației, organizarea de evenimente și cursuri open și, timp de 4 ani, a fost Manager al Programului Professional MBA (Process and Project Management) al WU Executive Academy Viena.

Ovidiu Bonghez
Financial Manager

Cu o experiență acumulată gradual, începând de la stagiar până la șef mecanic, în cei 15 ani petrecuți pe diferite tipuri specifice de vapoare comerciale, punând apoi bazele și conducând departamentul tehnic al unei importante firme germane de servicii în domeniul energiei, Ovidiu s-a alăturat echipei Colors în 2012 ca trainer acreditat SDI (Strenghts Deployment Inventory).

În prezent conduce departamentul economic unde rigurozitatea, răbdarea și atenția lui către detalii se îmbină armonios cu calitățile celorlalți membri ai echipei Colors.

Elisabeth Siencnik
DESPRE TRAINER
  • Specializat în: Financial Project Management
  • Pasionat de: Yoga

Elisabeth has a master in Business Economics from the WU Wien and ESSCA Angers.

After her studies she has worked in finance and project management for multinational companies (Unilever, Baxter, GlaxoSmithKline) and international non-profit organizations.

Since 2008 she has been sharing the holistic perspective she gained through her work experience as a consultant, trainer and coach. Beside her profound knowledge of finance and project management Elisabeth is a solution focused coach as well as an instructor for yoga and meditation.

Cursuri:

  • Financial Management in Projects – Advanced Course (English)
  • Stress management (not only) for project managers
  • Managing projects with solution focus
Cristiana Bogățeanu
DESPRE TRAINER
  • Specializat în: Management de Proiect
  • Pasionat de: Antreprenoriat și robotică

Are peste 8 ani de experiență în scrierea și managementul proiectelor cu finanțare europeană, națională și privată. Pe parcursul acestor ani de experiență, Cristiana s-a implicat activ în realizarea conținutului necesar de training în funcție de analiza nevoilor de formare a resurselor umane și organizațiilor care au beneficiat de finanțare și a livrat cursuri de management și antreprenoriat pentru ONG-uri, sectorul public și companii din mediul privat.

Cristiana este un Manager de Proiect experimentat și cu un mindset antreprenorial. Iar printre nominalizari și titluri obținute de-alungul carierei sale se numără includerea în lista New Europe 100: eastern Europe’s emerging technology stars (Financial Times, noiembrie 2017), nominalizarea la Gala Forbes 30 sub 30 (Forbes, aprilie 2015), precum și titlul de “Most Influential Woman in Romania by SAP” obținut în cadrul Global Startup Awards (noiembrie, 2016).

În 2013, Cristiana a contribuit la fondarea companiei DeviceHub.net, unul dintre cele mai promițătoare startup-uri din România care a obținut finanțare privată de la grupul de investiții Deutsche Telekom.

Cristiana este Co-fondator Academia inventeaza.ro – organizație ce livrează cursuri de robotică și programare tinerilor cu vârsta cuprinsă între 7 și 17 ani, Co-fondator Zalmotek – organizație de prototipare hardware și software ce lucrează la nivel internațional (ex: Ministerul Fericirii Dubai) și Președinte al Centrului de Creație Tehnică pentru Tineret.

Deține atestare națională (ANC) în formare profesională și training, management de proiect și antreprenoriat.

Cursuri:

  • Learning by Having FUN – PM Galaxy
  • Project Management – Practicing Tools & Techniques
Adina Grigoroiu
DESPRE TRAINER
  • Specializat în: Pregătire pentru certificare internațională
  • Pasionat de: Comportamentul uman, muzică

Cu o dublă certificare în project management, Adina s-a dedicat trainingului cu entuziasm, sesiunile ei fiind pline de culoare și bună dispoziție. A condus proiecte pentru Colors in Projects și, în același timp, a fost implicată în activitățile de consultanță ale companiei, oferind sprijin în planificarea, coordonarea și controlul proiectelor gestionate de Colors in Projects pentru clienți din România sau internaționali.
Adina colaborează la realizarea materialelor de curs, susține prezentări și sesiuni de training în management de proiect, inclusiv pentru pregătire în vederea obținerii de certificări internaționale în managementul proiectelor.

Deține certificarea Project Management Professional (PMP)® oferită de PMI și Certified Scrum Master (CSM) oferită de Scrum Alliance.

Cursuri:

  • PMP® Exam Preparation
  • Learning by Having FUN – PM Galaxy
  • Project Management – Practicing Tools & Techniques
Bogdan Mureșan
DESPRE TRAINER
  • Specializat în: Agile Project Management
  • Pasionat de: Sport, în special baschet și înot
Cu o experiență de 20 de ani în dezvoltarea proiectelor software, am trecut încet de la partea tehnică la managementul proiectelor.

Experiența cu metodologii Agile se întinde pe ultimii 12 ani, când a făcut și trecerea către partea de management. Pasiunea sa de a scrie cod și de a construi produse s-a transformat în pasiunea de a construi echipe ultra performante. A avut ocazia să lucreze împreună cu echipe și mindset-ul Agile în zeci de proiecte, de la proiecte mici la proiecte enterprise.Mindset-ul Agile i-a deschis apetitul pentru o creștere continuă pe partea de leadership, iar în acest timp a găsit o adevarată pasiune și un sens profund de împlinire personală în a împărții cunoștiințele lui cu cei din jur. Această pasiune l-a împins să apară ca speaker la diferite evenimente, să scrie articole în reviste de specialitate, să realizeze un blog și cel mai important să se perfecționeze ca trainer în special pe conceptele Agile și nu numai.

Cursuri:

  • Agile First Encounter
  • Becoming a Great Product Owner
  • Kanban in action – Agile Approaches
  • Being an effective Scrum Master
Sorin Sfîrlogea
DESPRE TRAINER
  • Specializat în: Agile Project Management
  • Pasionat de: Blogging (http://sorin.sfirlogea.com/)

A început prin a-și construi o carieră de silvicultor, meserie pe care a și practicat-o pentru câțiva ani, dar undeva pe drum a descoperit că pasiunea pentru IT este mai importantă pentru el. Așa că a luat-o de la zero și și-a rescris parcursul profesional. De-a lungul carierei sale ulterioare Sorin a avut responsabilități de management IT și management de proiecte în mai multe zone de business (manufacturing, supply chain, retail, administrație silvică, servicii) și mai multe industrii (materiale de construcție, FMGC, pharma, silvicultură, servicii de consultanță IT și servicii de dezvoltare software).

Ocazional, a fost și programator sau administrator de baze de date. A coordonat proiecte importante de implementare a unor soluții software (ERP, DWH, CRM) adesea combinate cu optimizări ale proceselor de business, dar și proiecte de dezvoltare software. Este un practician cu peste 15 ani de experiență în metodologiile tradiționale de project management și cu 4 ani de experiență în metodologii Agile. Sorin este PMI-ACP (Agile Certified Practitioner).

Cursuri:

  • PMI-ACP® Exam Preparation
  • Agile First Encounter
  • Being an effective Scrum Master
  • Kanban in action – Agile Approaches
  • Becoming a Great Product Owner
Dan Mircea Suciu
DESPRE TRAINER
  • Specializat în: Project Management (Agile & Waterfall)
  • Pasionat de: Jocuri video și fotografie

Având peste 20 de ani de experienţă în dezvoltarea proiectelor software, Dan are cunoştinţe aprofundate atât teoretice cât şi practice legate de diverse metodologii de gestionare a proiectelor, în special cele Agile.

La acestea se adaugă experienţa de peste 8 ani de instruire în Gestiunea Proiectelor Software şi Metodologii Agile de dezvoltare a softului, cursuri de nivel licență şi master predate la Facultatea de Matematică şi Informatică a Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj Napoca unde Dan este lector.

Cursuri:

  • Agile First Encounter
  • Becoming a Great Product Owner
  • Kanban in action – Agile Approaches
  • Being an effective Scrum Master
  • Creative problem solving in project teams
  • Have a Nice Conflict!
  • PMI-ACP® Exam Preparation
Simona Bonghez
Managing Partner
DESPRE TRAINER
  • Specializat în: Coaching & Mentoring în Management de Proiect
  • Pasionat de: Filme și cărți Sci-Fi, muzica compusă de Paul (Bonghez)

Cu o pregătire teoretică şi experienţă practică temeinice în Management (expertiză în Managementul schimbării, Managementul proceselor, Design Organizaţional, Management strategic şi planificare de afaceri), Simona a realizat numeroase programe de instruire şi perfecţionare în acest domeniu (inclusiv dezvoltarea materialelor suport), completate cu servicii de consultanţă (Analiza situaţiei existente, dezvoltarea afacerii, realizare plan afaceri, management al proiectelor de trasformare si repoziţionare radicală) în România, Moldova, Republica Cehă, Slovacia și Austria.

Experiența de peste 20 ani în Management de proiect (trei certificări internaționale în management de proiect oferite de Project Management Institute, International Project Management Association și UK Office for Government Commerce), dublată de experiența de peste 12 ani în instruirea adulţilor şi livrare de traininguri de management de proiect, reprezintă un avantaj personal al Simonei.

De asemenea, începând cu anul 2015, compania pe care o conduce a și dezvoltat primul board game pe teme e management de proiect, din România – PM Galaxy – Learning by Having Fun.

Are un doctorat în sociologie și este, de asemenea, trainer acreditat SDI (Strenghts Deployment Inventory) și LEGO®SERIOUS PLAY®.

Cursuri:

  • PMP® Exam Preparation
  • Creative problem solving in project teams
  • Have a Nice Conflict!
  • Workshop-uri facilitate prin metoda LEGO®SERIOUS PLAY®