Ai nevoie de un curs in-house personalizat pentru compania ta?

PMP® Exam Preparation 14-18, 21-25 Septembrie ONLINE
648 € + TVA
DetaliiMă înscriu
PMI-ACP® Exam Preparation 19-24 Octombrie ONLINE
648 € + TVA
DetaliiMă înscriu
Being an effective Scrum Master 2-6 Noiembrie ONLINE
300 € + TVA
0 locuri rămase
DetaliiMă înscriu
Agile First Encounter 9-13 Noiembrie ONLINE
300 € + TVA
0 locuri rămase
DetaliiMă înscriu
Becoming a Great Product Owner 16-20 Noiembrie ONLINE
300 € + TVA
0 locuri rămase
DetaliiMă înscriu
Formular înregistrare cursul
Detalii persoană fizică
Introduceți un participant pe linie. Ex.: Nume, Prenume, Email

* Datele cu caracter personal furnizate sunt folosite pentru finalizarea procesului de înscriere, detalii logistice și sunt folosite în scopul emiterii facturii/contractului.

Termeni și condiții

Acest formular de înregistrare constituie un contract de vânzare-cumpărare de natură juridică între Confucius Consulting (Colors in Projects), denumit în continuare Furnizor, şi participantul la curs, denumit în continuare Client. Prin completarea şi trimiterea acestui formular, toate condițiile de mai jos sunt acceptate de comun acord şi cu bună-credinţă.

Termeni și condiții

1. Taxe: Taxa de înregistrare cuprinde contravaloarea materialelor de curs, pauzele de cafea și prânzul, dar exclude cheltuielile de cazare şi de călătorie. Cursul de schimb valutar EUR/RON/GBP este cursul de schimb BNR la data emiterii facturii.
2. Condiții de plată: După primirea formularului de înregistrare, toate plăţile trebuie făcute în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare. Toate plăţile trebuie să fie încasate înainte de începerea cursului. După înregistrare, plata trebuie executată conform condițiilor din prezentul Contract, indiferent de participarea sau neparticiparea ulterioară la curs. În cazul în care o parte a prețului stabilit în acest Contract reprezintă obiectul unor taxe naționale, locale, sau TVA, Furnizorul îşi rezervă dreptul de a adăuga aceste taxe la factura finală sau de a recupera sumele de la Client din momentul în care devin exigibile.
3. Anularea / Înlocuirea: Orice anulare primită în mai puțin de 2 zile lucrătoare înainte de curs presupune o obligație de plată din partea Clientului de 100%. Nu se va face nicio restituire, restituirea parţială sau orice ofertă alternativă. Înlocuirea unui participant este permisă prin furnizarea unui aviz în scris către Furnizor, nu mai târziu de 2 zile lucrătoare înainte de curs. Prin semnarea acestui formular de înregistrare clientul este de acord că, în caz de litigiu sau anulare, Furnizorul nu va fi capabil să își reducă pierderile cu mai puțin de 50% din valoarea totală a contractului. Dacă, din orice motiv Furnizorul decide să amâne sau să anuleze evenimentul, Furnizorul nu este responsabil pentru acoperirea biletului de avion, hotelului sau orice alt cost suportat de către Client.
4. Despăgubire: Furnizorul îşi rezervă dreptul de a modifica conținutul, data și locația cursului, dacă circumstanţele o cer. În astfel de cazuri nu se va aplica nicio penalizare și nu se va face nici o restituire, restituire parţială, sau ofertă alternativă. În cazul în care Furnizorul anulează permanent cursul din orice motiv şi cu condiţia ca acesta să nu fi fost amânat sau coroborat cu orice alt eveniment la o dată ulterioară, Clientul va primi plata integrală în termen de 14 zile lucrătoare de la data iniţială propusă a cursului.
5. Drepturi de autor: Toate drepturile de proprietate intelectuală în toate materialele produse şi distribuite de către Furnizor sunt rezervate în mod expres şi orice multiplicare, publicare sau distribuire neautorizată este interzisă fără acordul scris al Furnizorului.

Sunt de acord cu termenii și condițiile exprimate mai sus
General data protection regulation (GDPR)

În conformitate cu dispozițiile Regulamentului general privind protecția datelor (GDRP), vă solicităm consimțământul pentru folosirea datelor primite în scopul trimiterii de newsletere. Vă informăm că aveți dreptul să vă retrageți oricând consimțământul printr-un simplu e-mail.

Sunt de acord cu folosirea datelor personale
Să ne cunoaștem!
Unde te putem contacta?
Care este subiectul care te interesează?
Număr estimat de participanți?
Locație organizare curs?
Dacă nu ai găsit subiectul pe care îl căutai scrie-ne și spune-ne ce te interesează. Avem experiență în personalizarea cursurilor conform cerințelor clienților.

* Datele cu caracter personal furnizate sunt folosite pentru finalizarea procesului de înscriere, detalii logistice și sunt folosite în scopul emiterii facturii/contractului.

Termeni și condiții

Acest formular de înregistrare constituie un contract de vânzare-cumpărare de natură juridică între Confucius Consulting (Colors in Projects), denumit în continuare Furnizor, şi participantul la curs, denumit în continuare Client. Prin completarea şi trimiterea acestui formular, toate condițiile de mai jos sunt acceptate de comun acord şi cu bună-credinţă.

Termeni și condiții

1. Taxe: Taxa de înregistrare cuprinde contravaloarea materialelor de curs, pauzele de cafea și prânzul, dar exclude cheltuielile de cazare şi de călătorie. Cursul de schimb valutar EUR/RON/GBP este cursul de schimb BNR la data emiterii facturii.
2. Condiții de plată: După primirea formularului de înregistrare, toate plăţile trebuie făcute în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare. Toate plăţile trebuie să fie încasate înainte de începerea cursului. După înregistrare, plata trebuie executată conform condițiilor din prezentul Contract, indiferent de participarea sau neparticiparea ulterioară la curs. În cazul în care o parte a prețului stabilit în acest Contract reprezintă obiectul unor taxe naționale, locale, sau TVA, Furnizorul îşi rezervă dreptul de a adăuga aceste taxe la factura finală sau de a recupera sumele de la Client din momentul în care devin exigibile.
3. Anularea / Înlocuirea: Orice anulare primită în mai puțin de 2 zile lucrătoare înainte de curs presupune o obligație de plată din partea Clientului de 100%. Nu se va face nicio restituire, restituirea parţială sau orice ofertă alternativă. Înlocuirea unui participant este permisă prin furnizarea unui aviz în scris către Furnizor, nu mai târziu de 2 zile lucrătoare înainte de curs. Prin semnarea acestui formular de înregistrare clientul este de acord că, în caz de litigiu sau anulare, Furnizorul nu va fi capabil să își reducă pierderile cu mai puțin de 50% din valoarea totală a contractului. Dacă, din orice motiv Furnizorul decide să amâne sau să anuleze evenimentul, Furnizorul nu este responsabil pentru acoperirea biletului de avion, hotelului sau orice alt cost suportat de către Client.
4. Despăgubire: Furnizorul îşi rezervă dreptul de a modifica conținutul, data și locația cursului, dacă circumstanţele o cer. În astfel de cazuri nu se va aplica nicio penalizare și nu se va face nici o restituire, restituire parţială, sau ofertă alternativă. În cazul în care Furnizorul anulează permanent cursul din orice motiv şi cu condiţia ca acesta să nu fi fost amânat sau coroborat cu orice alt eveniment la o dată ulterioară, Clientul va primi plata integrală în termen de 14 zile lucrătoare de la data iniţială propusă a cursului.
5. Drepturi de autor: Toate drepturile de proprietate intelectuală în toate materialele produse şi distribuite de către Furnizor sunt rezervate în mod expres şi orice multiplicare, publicare sau distribuire neautorizată este interzisă fără acordul scris al Furnizorului.

Sunt de acord cu termenii și condițiile exprimate mai sus
General data protection regulation (GDPR)

În conformitate cu dispozițiile Regulamentului general privind protecția datelor (GDRP), vă solicităm consimțământul pentru folosirea datelor primite în scopul trimiterii de newsletere. Vă informăm că aveți dreptul să vă retrageți oricând consimțământul printr-un simplu e-mail.

Sunt de acord cu folosirea datelor personale