Analiza de Business – o abordare pragmatică
Cursul urmăreşte familiarizarea participanţilor cu principalele instrumente si tehnici de analiză de business şi antrenarea lor în aplicarea concretă a acestor concepte pe studii de caz reale, ținând cont de faptul că participanții lucrează atât cu abordări waterfall (plan driven) cât și abordări agile (change driven).
8-12 participanti in-house Online: 7 module Complexitate 2 Stele
Business Analysis
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (6 votes, average: 4.67 out of 5)
Loading...
Despre ce e vorba?De ce să vin?Cum mă pregătesc?Ce voi afla?Cum vom lucra?Acreditări?
Cele șapte module se adreseză specialiștilor aflați la început de drum în rolul de Analist de Business. Ele includ atât pregătirea teoretică cât și cea practică în utilizarea unor tehnici și instrumente specifice analizei de business, insistând pe înțelegerea modului în care acestea sunt relevante în contextul proiectelor companiei, precum și pe înțelegerea rolului și responsabilităților unui Analist de Business în cadrul echipei de proiect.
 
Cursul urmăreşte familiarizarea participanţilor cu principalele instrumente si tehnici de analiză de business şi antrenarea lor în aplicarea concretă a acestor concepte pe studii de caz reale, ținând cont de faptul că participanții lucrează atât cu abordări waterfall (plan driven) cât și abordări agile (change driven).
În urma participării la acest curs:

  • Vei înțelege rolul și responsabilitățile Analistului de Business pentru succesul echipei de proiect și a inițiativelor de business (e.g. proiecte IT) în care ești implicat;
  • Vei deprinde tehnici de gândire analitică prin exersarea unor modele holistice de vizualizare a impactului unei inițiative asupra întregii  organizații;
  • Vei înțelege  importanța imaginii de ansamblu și a urmăririi beneficiilor (cele așteptate după finalizarea proiectelor);
  • Vei fi în măsură să identifici care sunt modele de analiză relevante pentru proiectele în care ești implicat şi vei putea să le aplici în proiectele respective;
  • Vei fi în măsură să aplici corect procese de mapare a cerințelor în proiectele în care ești implicat, proiecte derulate conform metodologiilor Agile.
Nu există cerințe preliminare pentru parcurgerea acestui curs, e bine însă să te gândești la întrebările pe care le ai cu privire la provocările pe care le întâmpini în gestionarea proiectelor tale.
  • Înțelegerea domeniului de Business: Aplicarea modelului 4D POPIT pentru identificarea nevoilor, a cerințelor și constrângerilor.
  • Rolul Analistului de Business: Definirea rolului și a responsabilităților esențiale pentru acest rol. Analiza părților interesate.
  • Activități de analiză:  Selecția resurselor de analiză și documentarea cerințelor. Tehnici de elicitare.
  • Focus pe utilizator: Definirea utilizatorului final și a cerințelor acestuia – Personas. Ipoteze privind punctele câstigătoare și dureroase. Validarea ipotezelor.
  • Detalierea cerințelor și prioritizarea lor: Identificarea și detalierea user story-urilor. Tehnici de prioritizare.
  • Viziune pentru produs: Identificarea unei viziuni pentru produs, instrumente de vizualizare: User Story Mapping.
  • Aspecte de managementul cerințelor relevante pentru proiectele participanților: managementul cerințelor în proiecte waterfall versus proiecte agile. Lecții învățate.
Modulele vor fi susținute online (platforma Zoom va fi pusă la dispoziție de Colors in Projects) și vor îngloba discuții și activități practice în echipe. Colaborarea online va fi facilitată prin platforma mural.co

Participanții vor lucra în echipe (breakout rooms), unde vor avea ocazia să exerseze conceptele discutate pe proiecte reale selectate de ei. Prezentarea rezultatelor se va face în plen discutându-se beneficiile și relevanța instrumentelor utilizate (pentru tipul proiectelor în care sunt implicați participanții)
  • Curs finalizat cu diplomă de participare emisă de Colors in Projects (Corporate Member Agile Alliance).
  • 14 ore contact direct eligibile pentru înscrierea la examenele PMI;
  • 14 PDU-uri pentru persoanele certificate PMI.
Traineri
Sergiu Pocan
 

    Formular înregistrare cursul

    Detalii persoană fizică

    Introduceți un participant pe linie. Ex.: Nume, Prenume, Email

    * Datele cu caracter personal furnizate sunt folosite pentru finalizarea procesului de înscriere, detalii logistice și sunt folosite în scopul emiterii facturii/contractului.

    Termeni și condiții

    Acest formular de înregistrare constituie un contract de vânzare-cumpărare de natură juridică între Colors in Projects SRL, denumit în continuare Furnizor, şi participantul la curs, denumit în continuare Client. Prin completarea şi trimiterea acestui formular, toate condițiile de mai jos sunt acceptate de comun acord şi cu bună-credinţă.

    Termeni și condiții

    1. Taxe: Taxa de înregistrare cuprinde contravaloarea materialelor de curs, pauzele de cafea și prânzul, dar exclude cheltuielile de cazare şi de călătorie. Cursul de schimb valutar EUR/RON/GBP este cursul de schimb BNR la data emiterii facturii.
    2. Condiții de plată: După primirea formularului de înregistrare, toate plăţile trebuie făcute în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare. Toate plăţile trebuie să fie încasate înainte de începerea cursului. După înregistrare, plata trebuie executată conform condițiilor din prezentul Contract, indiferent de participarea sau neparticiparea ulterioară la curs. În cazul în care o parte a prețului stabilit în acest Contract reprezintă obiectul unor taxe naționale, locale, sau TVA, Furnizorul îşi rezervă dreptul de a adăuga aceste taxe la factura finală sau de a recupera sumele de la Client din momentul în care devin exigibile.
    3. Anularea / Înlocuirea: Orice anulare primită în mai puțin de 2 zile lucrătoare înainte de curs presupune o obligație de plată din partea Clientului de 100%. Nu se va face nicio restituire, restituirea parţială sau orice ofertă alternativă. Înlocuirea unui participant este permisă prin furnizarea unui aviz în scris către Furnizor, nu mai târziu de 2 zile lucrătoare înainte de curs. Prin semnarea acestui formular de înregistrare clientul este de acord că, în caz de litigiu sau anulare, Furnizorul nu va fi capabil să își reducă pierderile cu mai puțin de 50% din valoarea totală a contractului. Dacă, din orice motiv Furnizorul decide să amâne sau să anuleze evenimentul, Furnizorul nu este responsabil pentru acoperirea biletului de avion, hotelului sau orice alt cost suportat de către Client.
    4. Despăgubire: Furnizorul îşi rezervă dreptul de a modifica conținutul, data și locația cursului, dacă circumstanţele o cer. În astfel de cazuri nu se va aplica nicio penalizare și nu se va face nici o restituire, restituire parţială, sau ofertă alternativă. În cazul în care Furnizorul anulează permanent cursul din orice motiv şi cu condiţia ca acesta să nu fi fost amânat sau coroborat cu orice alt eveniment la o dată ulterioară, Clientul va primi plata integrală în termen de 14 zile lucrătoare de la data iniţială propusă a cursului.
    5. Drepturi de autor: Toate drepturile de proprietate intelectuală în toate materialele produse şi distribuite de către Furnizor sunt rezervate în mod expres şi orice multiplicare, publicare sau distribuire neautorizată este interzisă fără acordul scris al Furnizorului.

    Sunt de acord cu termenii și condițiile exprimate mai sus

    General data protection regulation (GDPR)

    În conformitate cu dispozițiile Regulamentului general privind protecția datelor (GDRP), vă solicităm consimțământul pentru folosirea datelor primite în scopul trimiterii de newsletere. Vă informăm că aveți dreptul să vă retrageți oricând consimțământul printr-un simplu e-mail.

    Sunt de acord cu folosirea datelor personale

      Să ne cunoaștem!

      Unde te putem contacta?

      Care este subiectul care te interesează?

      Număr estimat de participanți?

      Locație organizare curs?

      Dacă nu ai găsit subiectul pe care îl căutai scrie-ne și spune-ne ce te interesează. Avem experiență în personalizarea cursurilor conform cerințelor clienților.

      * Datele cu caracter personal furnizate sunt folosite pentru finalizarea procesului de înscriere, detalii logistice și sunt folosite în scopul emiterii facturii/contractului.

      Termeni și condiții

      Acest formular de înregistrare constituie un contract de vânzare-cumpărare de natură juridică între Colors in Projects SRL, denumit în continuare Furnizor, şi participantul la curs, denumit în continuare Client. Prin completarea şi trimiterea acestui formular, toate condițiile de mai jos sunt acceptate de comun acord şi cu bună-credinţă.

      Termeni și condiții

      1. Taxe: Taxa de înregistrare cuprinde contravaloarea materialelor de curs, pauzele de cafea și prânzul, dar exclude cheltuielile de cazare şi de călătorie. Cursul de schimb valutar EUR/RON/GBP este cursul de schimb BNR la data emiterii facturii.
      2. Condiții de plată: După primirea formularului de înregistrare, toate plăţile trebuie făcute în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare. Toate plăţile trebuie să fie încasate înainte de începerea cursului. După înregistrare, plata trebuie executată conform condițiilor din prezentul Contract, indiferent de participarea sau neparticiparea ulterioară la curs. În cazul în care o parte a prețului stabilit în acest Contract reprezintă obiectul unor taxe naționale, locale, sau TVA, Furnizorul îşi rezervă dreptul de a adăuga aceste taxe la factura finală sau de a recupera sumele de la Client din momentul în care devin exigibile.
      3. Anularea / Înlocuirea: Orice anulare primită în mai puțin de 2 zile lucrătoare înainte de curs presupune o obligație de plată din partea Clientului de 100%. Nu se va face nicio restituire, restituirea parţială sau orice ofertă alternativă. Înlocuirea unui participant este permisă prin furnizarea unui aviz în scris către Furnizor, nu mai târziu de 2 zile lucrătoare înainte de curs. Prin semnarea acestui formular de înregistrare clientul este de acord că, în caz de litigiu sau anulare, Furnizorul nu va fi capabil să își reducă pierderile cu mai puțin de 50% din valoarea totală a contractului. Dacă, din orice motiv Furnizorul decide să amâne sau să anuleze evenimentul, Furnizorul nu este responsabil pentru acoperirea biletului de avion, hotelului sau orice alt cost suportat de către Client.
      4. Despăgubire: Furnizorul îşi rezervă dreptul de a modifica conținutul, data și locația cursului, dacă circumstanţele o cer. În astfel de cazuri nu se va aplica nicio penalizare și nu se va face nici o restituire, restituire parţială, sau ofertă alternativă. În cazul în care Furnizorul anulează permanent cursul din orice motiv şi cu condiţia ca acesta să nu fi fost amânat sau coroborat cu orice alt eveniment la o dată ulterioară, Clientul va primi plata integrală în termen de 14 zile lucrătoare de la data iniţială propusă a cursului.
      5. Drepturi de autor: Toate drepturile de proprietate intelectuală în toate materialele produse şi distribuite de către Furnizor sunt rezervate în mod expres şi orice multiplicare, publicare sau distribuire neautorizată este interzisă fără acordul scris al Furnizorului.

      Sunt de acord cu termenii și condițiile exprimate mai sus

      General data protection regulation (GDPR)

      În conformitate cu dispozițiile Regulamentului general privind protecția datelor (GDRP), vă solicităm consimțământul pentru folosirea datelor primite în scopul trimiterii de newsletere. Vă informăm că aveți dreptul să vă retrageți oricând consimțământul printr-un simplu e-mail.

      Sunt de acord cu folosirea datelor personale

      Sergiu Pocan
      DESPRE TRAINER
      • Specializat în: Analiză de Business
      • Pasionat de: Formula 1, călătorii

      Cu o experiență de 17 de ani în dezvoltarea proiectelor software, Sergiu a trecut de la programator la team lead, software delivery manager și apoi analist de business.

      Din cei 17 ani, 12 au fost petrecuți în Paris, într-o companie care i-a permis să călătorească în interes de serviciu în diverse colțuri ale Europei și Americii de Nord, învățând astfel diferite moduri de a aborda situațiile și a interacționa cu oamenii.

      Revenirea în țară în 2018 i-a deschis oportunități noi, să fie speaker la diverse evenimente, să scrie articole de specialitate și să ajute colegi din firmă și clienți să facă tranziția spre rolul de analist de business.

      Cursuri:

      • Analiză de Business
      Adnana Rotărescu
      ASSISTANT MANAGER

      A absolvit Universitatea Națională de Arte “George Enescu” din Iași, specializarea pian. Background-ul artistic îi pune în valoare creativitatea, iar răbdarea și buna dispoziție, dezvoltate ca profesor de pian și antrenor de fitness, se împletesc în realizarea video-urilor de promovare în Doodly.

      Succesul oricărui eveniment se bazează pe activitățile din spatele cortinei: Adnana, cea mai nouă membră a echipei Colors, este cea care pregătește materiale pentru cursuri și se asigură că tot ce e necesar ajunge în timp util la participanți.

      Robert Trandafir
      DESPRE TRAINER
      • Specializat în: Agile Project Management
      • Pasionat de: Tehnologie, calatorii si roller coastere

      Cu o experienţă practică de peste 6 ani în proiecte, întărită de pregătiri formale în Managmentul Proiectelor (Masterat în Managementul Proiectelor, Certifcare Project Management Professional PMI-PMP), Robert s-a specializat în implementarea proiectelor de tip software, atât în industria bancară cât și în industria IT&C, de la proiecte “Waterfall” la proiecte “Agile”.

      Din 2018 face parte și din echipa primului unicorn din România, UiPath, unde contribuie prin expertiza sa în Managementul Proiectelor la construirea unor tehnologii de automatizare care vor schimba în decursul următorului deceniu, susține Robert, modul în care oamenii își fac jobul în fața unui calculator.

      Pe lângă atracția pentru tehnologie, Robert este preocupat de dezvoltarea sa ca trainer pe subiecte de Managementul proiectelor, având ambiția de a contribui la pregătirea cât mai multor profesioniști care lucrează pe proiecte agile în România.
      Robert este certificat: PMI-ACP®, PMP®, CSM, CSPO

      Cursuri:

      • Agile First Encounter
      • Becoming a Great Product Owner
      • Kanban in action – Agile Approaches
      • PMI-ACP® Exam Preparation
      Sînziana Popa, SPC
      DESPRE TRAINER
      • Specializat în: SAFe & Agile Delivery & Transformations
      • Pasionat de: Citit SF și nu numai :), filme SF, natură & călătorii

      Sînziana are în spate peste 15 ani de experiență în livrarea de proiecte, atât pe abordare predictivă cât și folosind instrumentele Agile, inclusiv Agile at Scale. A parcurs multiple roluri în cadrul organizațiilor, începând cu primul job de dezvoltator, după absolvirea Facultății de Matematică, continuând cu cel de Analist de Business , unde și-a pus în valoare atât abilitățile de structurare a informațiilor cât și de comunicare directă cu clienții, până la rolul de Manager de Proiecte, responsabilă direct de calitatea livrării și motivarea echipelor sale. Primii pași în training și coaching i-a făcut în cadrul companiilor din care a făcut parte, progresând în mod natural la o colaborare cu Colors in Projects pentru livrarea de training și coaching către o audiență și mai mare.

      Valorile pe care le exemplifică Sînziana sunt strâns legate de puterea experienței “în teren”, în lumea reală a proiectelor IT, de necesitatea evoluției și progresiei către noi instrumente și metodologii care să răspundă nevoilor unei industrii într-o continuă și accelerată schimbare, făcând asta cu maximă curiozitate față de procese noi, deschidere către experimentare și împărtășirea informaților și instrumentelor descoperite.

      Cu Sînziana veți parcurge etapele trecerii de la Waterfall către Agile, vă va ghida în Transformarea Agile a întregii organizații, veți descoperi Mindsetul necesar pentru a parcurge acest proces cu ușurință și entuziasm urmărind îndeplinirea obiectivelor pe care vi le-ați propus de la început.

      Certificări:

        • PMP, PMI-ACP, Certified SAFe 5 Program Consultant, ITIL.

      Cursuri:

      • Leading SAFe®
      • Kanban in action – Agile Approaches
      • Becoming a Great Product Owner
      • Being an effective Scrum Master
      • PMP® Exam Preparation
      • Project Management – Practicing Tools & Techniques
      • Agile First Encounter
      Ioana Apintei
      DESPRE TRAINER
      • Specializat în: Livrarea produselor folosind tehnici și metodologii sub umbrela Agile
      • Pasionat de: dans, natura și călătorii

      În cei 9 ani de experiență în dezvoltarea de produse software pentru industrii precum asigurari și turism, Ioana a acumulat cunoștințele necesare pentru a asigura un proces de livrare optim. Este continuu pasionată de găsirea metodelor prin care produsul dezvoltat de echipa ajunge sa fie construit într-un mod eficient și livrat în timpul optim pentru maximizarea rezultatelor. Valorile și principiile Agile sunt în deplină rezonanță cu cele personale acest lucru făcând din munca de zi cu zi o pasiune. Activând în diverse roluri precum programator, project manager, trainer de procese, delivery manager și scrum master, Ioana poate susține organizațiile, echipele și membrii acestora pe parcursul transformării Agile.

      Cursuri:

      • Agile First Encounter
      • Becoming a Great Product Owner
      • Kanban in action – Agile Approaches
      • Being an effective Scrum Master
      Loredana Radu
      DESPRE TRAINER
      • Specializat în: Comunicare în proiecte
      • Pasionat de: Dragoș (10 ani)

      Cu o experiență de peste 10 ani în managementul proiectelor cu finanțare publică și privată, Loredana este trainer și consultant în acest domeniu. Experiența acumulată în poziții de management în diverse companii românești și internaționale (în special cei doi ani petrecuți la Ramboll Romania în poziția de Director de Marketing) i-au permis să înțeleagă problemele cu care se confruntă managerii de proiect în gestionarea contractelor si a relației cu clienții și beneficiarii. A aplicat cu succes aceste cunoștințe în ultimii șase ani, atât ca membru în comitetele de coordonare ale unor proiecte, cât și ca trainer și expert în comunicare.

      Loredana are un doctorat în comunicare, a absolvit un MBA al CEU Business School și deține certificarea PMP (Project Management Professional) oferită de PMI.

      Cursuri:

      • Managementul proiectelor – instrumente puse în aplicare
      • Managementul proiectelor – Modul avansat
      Alina Maria Uricec
      DESPRE TRAINER
      • Specializat în: Managementul proiectelor, coaching individual și de echipă
      • Pasionat de: Teatru, lectură, psihologie

      Cu o experiență de peste 12 ani în managementul proiectelor și o certificare internațională în domeniu (PMP), Alina a fost implicată în cadrul unor proiecte complexe finanțate de Comisia europeană, Banca Mondială, UNDP și UNICEF, atât în România cât și la nivel internațional. De-a lungul timpului a coordonat proiecte complexe, ocupând atât funcția de manager și director de proiect, cât și poziții de expert în proiecte de evaluare de programe, evaluare de proiecte, dezvoltare instituțională, îmbunătățire de procese și proceduri.

      Din 2013 este cadru didactic asociat la SNSPA în cadrul masteratului de Managementul proiectelor (singurul masterat din S-E Europei acreditat PMI GAC) unde ține cursuri de managementul proiectelor și leadership și dezvoltare de echipe.

      Alina deține o licență în drept, are un master în managementul proiectelor și a finalizat cursurile facultății de psihologie din cadrul Universității Babeș-Bolyai. Astfel, îi sunt familiare atât aspectele tehnice legate de managementul proiectelor cât și resorturile fine ale modului în care oamenii funcționează atât individual cât și în relație cu ceilalți. Pregătirea multi-disciplinară îi permite să aducă, așadar, o abordare inovativă în prezentarea conceptelor de management și, nu în ultimul rând, să țină cont de cele mai noi abordări în ceea ce privește formarea adulților.

      Cursuri:

      • Project Management – Practicing Tools & Techniques
      • Learning by Having FUN – PM Galaxy
      • Creative problem solving in project teams
      Daniela Ganea
      PROJECT MANAGER
      Daniela este managerul de proiect al evenimentului Agile Mammoths Games organizat anual de Colors in Projects pentru persoanele entuziaste din industria IT. Cu o experiență de peste 3 ani în telesales, Daniela are cunoștințe solide de comunicare și negociere, însă ceea ce o recomandă este spiritul de echipă și entuziasmul contagios.

      S-a alăturat companiei în 2014, fiind responsabilă de organizarea în condiții optime a sesiunilor de training livrate de companie. În ultimii 3 ani și-a descoperit pasiunea pentru proiecte, de aceea acum se ocupa și de organizare evenimentelor din cadrul companiei în care se implică cu drag de fiecare dată.

      Daniela a absolvit Facultatea de Management din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, precum și programul de master Managementul Proiectelor din cadrul Facultății de Comunicare și Relații Publice (Școala Națională de Studii Politice și Administrative).

      Iulia Ștefănescu
      MARKETING MANAGER

      Iulia coordonează întreaga activitate de marketing precum și elaborarea strategiei și politicilor de marketing ale Colors in Projects.

      Cu o experiență de peste 15 ani în marketing, Iulia are cunoștințe temeinice de comunicare și promovare, atât pe canale tradiționale, cât și social media. O recomandă spiritul de echipă, orientarea spre rezultate, precum și excelența în relația cu partenerii media ai companiei.

      Iulia a fost implicată în proiecte precum optimizarea proceselor organizației, organizarea de evenimente și cursuri open și, timp de 4 ani, a fost Manager al Programului Professional MBA (Process and Project Management) al WU Executive Academy Viena.

      Ovidiu Bonghez
      Financial Manager

      Cu o experiență acumulată gradual, începând de la stagiar până la șef mecanic, în cei 15 ani petrecuți pe diferite tipuri specifice de vapoare comerciale, punând apoi bazele și conducând departamentul tehnic al unei importante firme germane de servicii în domeniul energiei, Ovidiu s-a alăturat echipei Colors în 2012 ca trainer acreditat SDI (Strenghts Deployment Inventory).

      În prezent conduce departamentul economic unde rigurozitatea, răbdarea și atenția lui către detalii se îmbină armonios cu calitățile celorlalți membri ai echipei Colors.

      Elisabeth Siencnik
      DESPRE TRAINER
      • Specializat în: Financial Project Management
      • Pasionat de: Yoga

      Elisabeth has a master in Business Economics from the WU Wien and ESSCA Angers.

      After her studies she has worked in finance and project management for multinational companies (Unilever, Baxter, GlaxoSmithKline) and international non-profit organizations.

      Since 2008 she has been sharing the holistic perspective she gained through her work experience as a consultant, trainer and coach. Beside her profound knowledge of finance and project management Elisabeth is a solution focused coach as well as an instructor for yoga and meditation.

      Cursuri:

      • Financial Management in Projects – Advanced Course (English)
      • Stress management (not only) for project managers
      • Managing projects with solution focus
      Cristiana Bogățeanu
      DESPRE TRAINER
      • Specializat în: Management de Proiect
      • Pasionat de: Antreprenoriat și robotică

      Cristiana Bogățeanu este un manager de proiect experimentat și cu un mindset antreprenorial.
      Are peste 10 ani de experiență în scrierea și managementul proiectelor cu finanțare europeană, națională și privată. Cristiana s-a implicat activ în realizarea conținutului necesar de training și a livrat cursuri de management și antreprenoriat pentru ONG-uri, sectorul public și companii din mediul privat.

      În 2011 a contribuit la înființarea primul hub educațional de IT pentru liceenii și studenții din România, cunoscut drept Centrul de Creație Tehnică pentru Tineret – inventeaza.ro ocupând funcția de Președinte al organizației.
      În 2014, a contribuit la fondarea companiei DeviceHub.net, unul dintre cele mai promițătoare startup-uri din România care a obținut finanțare privată de la grupul de investiții Deutsche Telekom.
      Iar, în perioada 2015 – 2018 a fost parte din echipa de co-fondatori a Academiei inventeaza.ro – și Co-fondator Zalmotek – organizație de prototipare hardware și software ce lucrează la nivel internațional (ex: Ministerul Fericirii Dubai).

      Cu studii în Marketing, Comunicarea managerială și Resurse umane dar și Management de Proiect și Proces (MBA în cadrul Vienna Vienna University of Economics and Business), Cristiana a pus întotdeauna accent pe importanța managementului.

      În contextul pandemic actual, a ales să se implice voluntar în calitate de manager de program în ceea ce a devenit cea mai mare mișcare de producere și trimitere viziere gratuite către cadrele medicale și tot personalul implicat în combatarea acestui virus SARS-CoV-2 (www.viziere.ro).

      De asemenea, Cristiana deține atestare națională (ANC) în formare profesională și training, management de proiect și antreprenoriat.

      Cursuri:

      • Learning by Having FUN – PM Galaxy
      • Project Management – Practicing Tools & Techniques
      Adina Grigoroiu
      DESPRE TRAINER
      • Specializat în: Pregătire pentru certificare internațională
      • Pasionat de: Comportamentul uman, muzică

      Cu o dublă certificare în project management, Adina s-a dedicat trainingului cu entuziasm, sesiunile ei fiind pline de culoare și bună dispoziție. A condus proiecte pentru Colors in Projects și, în același timp, a fost implicată în activitățile de consultanță ale companiei, oferind sprijin în planificarea, coordonarea și controlul proiectelor gestionate de Colors in Projects pentru clienți din România sau internaționali.
      Adina colaborează la realizarea materialelor de curs, susține prezentări și sesiuni de training în management de proiect, inclusiv pentru pregătire în vederea obținerii de certificări internaționale în managementul proiectelor.

      Deține certificarea Project Management Professional (PMP)® oferită de PMI și Certified Scrum Master (CSM) oferită de Scrum Alliance.

      Cursuri:

      • PMP® Exam Preparation
      • Learning by Having FUN – PM Galaxy
      • Project Management – Practicing Tools & Techniques
      Bogdan Mureșan
      DESPRE TRAINER
      • Specializat în: Agile Project Management
      • Pasionat de: Sport, în special baschet și înot
      Cu o experiență de 20 de ani în dezvoltarea proiectelor software, am trecut încet de la partea tehnică la managementul proiectelor.

      Experiența cu metodologii Agile se întinde pe ultimii 12 ani, când a făcut și trecerea către partea de management. Pasiunea sa de a scrie cod și de a construi produse s-a transformat în pasiunea de a construi echipe ultra performante. A avut ocazia să lucreze împreună cu echipe și mindset-ul Agile în zeci de proiecte, de la proiecte mici la proiecte enterprise.Mindset-ul Agile i-a deschis apetitul pentru o creștere continuă pe partea de leadership, iar în acest timp a găsit o adevarată pasiune și un sens profund de împlinire personală în a împărții cunoștiințele lui cu cei din jur. Această pasiune l-a împins să apară ca speaker la diferite evenimente, să scrie articole în reviste de specialitate, să realizeze un blog și cel mai important să se perfecționeze ca trainer în special pe conceptele Agile și nu numai.

      Cursuri:

      • Agile First Encounter
      • Becoming a Great Product Owner
      • Kanban in action – Agile Approaches
      • Being an effective Scrum Master
      Sorin Sfîrlogea
      DESPRE TRAINER
      • Specializat în: Agile Project Management
      • Pasionat de: Blogging (http://sorin.sfirlogea.com/)

      A început prin a-și construi o carieră de silvicultor, meserie pe care a și practicat-o pentru câțiva ani, dar undeva pe drum a descoperit că pasiunea pentru IT este mai importantă pentru el. Așa că a luat-o de la zero și și-a rescris parcursul profesional. De-a lungul carierei sale ulterioare Sorin a avut responsabilități de management IT și management de proiecte în mai multe zone de business (manufacturing, supply chain, retail, administrație silvică, servicii) și mai multe industrii (materiale de construcție, FMGC, pharma, silvicultură, servicii de consultanță IT și servicii de dezvoltare software).

      Ocazional, a fost și programator sau administrator de baze de date. A coordonat proiecte importante de implementare a unor soluții software (ERP, DWH, CRM) adesea combinate cu optimizări ale proceselor de business, dar și proiecte de dezvoltare software. Este un practician cu peste 15 ani de experiență în metodologiile tradiționale de project management și cu 4 ani de experiență în metodologii Agile. Sorin este PMI-ACP (Agile Certified Practitioner).

      Cursuri:

      • PMI-ACP® Exam Preparation
      • Agile First Encounter
      • Being an effective Scrum Master
      • Kanban in action – Agile Approaches
      • Becoming a Great Product Owner
      Dan Mircea Suciu
      DESPRE TRAINER
      • Specializat în: Project Management (Agile & Waterfall)
      • Pasionat de: Jocuri video și fotografie

      Având peste 20 de ani de experienţă în dezvoltarea proiectelor software, Dan are cunoştinţe aprofundate atât teoretice cât şi practice legate de diverse metodologii de gestionare a proiectelor, în special cele Agile.

      La acestea se adaugă experienţa de peste 8 ani de instruire în Gestiunea Proiectelor Software şi Metodologii Agile de dezvoltare a softului, cursuri de nivel licență şi master predate la Facultatea de Matematică şi Informatică a Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj Napoca unde Dan este lector.

      Cursuri:

      • Agile First Encounter
      • Becoming a Great Product Owner
      • Kanban in action – Agile Approaches
      • Being an effective Scrum Master
      • Creative problem solving in project teams
      • Have a Nice Conflict!
      • PMI-ACP® Exam Preparation
      Simona Bonghez
      Managing Partner
      DESPRE TRAINER
      • Specializat în: Coaching & Mentoring în Management de Proiect
      • Pasionat de: Filme și cărți Sci-Fi, muzica compusă de Paul (Bonghez)

      Cu o pregătire teoretică şi experienţă practică temeinice în Management (expertiză în Managementul schimbării, Managementul proceselor, Design Organizaţional, Management strategic şi planificare de afaceri), Simona a realizat numeroase programe de instruire şi perfecţionare în acest domeniu (inclusiv dezvoltarea materialelor suport), completate cu servicii de consultanţă (Analiza situaţiei existente, dezvoltarea afacerii, realizare plan afaceri, management al proiectelor de trasformare si repoziţionare radicală) în România, Moldova, Republica Cehă, Slovacia și Austria.

      Experiența de peste 20 ani în Management de proiect (trei certificări internaționale în management de proiect oferite de Project Management Institute, International Project Management Association și UK Office for Government Commerce), dublată de experiența de peste 12 ani în instruirea adulţilor şi livrare de traininguri de management de proiect, reprezintă un avantaj personal al Simonei.

      De asemenea, începând cu anul 2015, compania pe care o conduce a și dezvoltat primul board game pe teme e management de proiect, din România – PM Galaxy – Learning by Having Fun.

      Are un doctorat în sociologie și este, de asemenea, trainer acreditat SDI (Strenghts Deployment Inventory) și LEGO®SERIOUS PLAY®.

      Cursuri:

      • PMP® Exam Preparation
      • Creative problem solving in project teams
      • Have a Nice Conflict!
      • Workshop-uri facilitate prin metoda LEGO®SERIOUS PLAY®