Coșul tău este gol acum!
General data protection regulation (GDPR)
Datele cu caracter personal furnizate sunt folosite pentru finalizarea procesului de înscriere, detalii logistice și sunt folosite în scopul emiterii facturii/contractului.
Politica de anulare sau retur
Orice anulare primită în mai puțin de 30 zile lucrătoare înainte de eveniment presupune o obligație de plată din partea Clientului de 100%. Nu se va face nicio restituire, restituirea parţială sau orice ofertă alternativă.
Înlocuirea unui participant este permisă prin furnizarea unui email în scris către Furnizor, nu mai târziu de 2 zile lucrătoare înainte de eveniment. Prin semnarea acestui formular de înregistrare clientul este de acord că, în caz de litigiu sau anulare, Furnizorul nu va fi capabil să își reducă pierderile cu mai puțin de 50% din valoarea totală a contractului. Dacă, din orice motiv Furnizorul decide să amâne sau să anuleze evenimentul, Furnizorul nu este responsabil pentru acoperirea biletului de avion, hotelului sau orice alt cost suportat de către Client.
Rambursarea se va face prin transfer în contul bancar transmis neechivoc de consumator. ATENTIE! Contul ar trebui să aparțină persoanei care a efectuat comanda, nu se acceptă conturi ale membrilor de familie sau prieteni. Îndeplinirea obligației de rambursare se face în termen de 14 zile de la data de la care cererea de retur a fost recepționată de către vânzător.
Despăgubire: Furnizorul îşi rezervă dreptul de a modifica conținutul, data și locația evenimentului, dacă circumstanţele o cer. În astfel de cazuri nu se va aplica nicio penalizare și nu se va face nici o restituire, restituire parţială, sau ofertă alternativă. În cazul în care Furnizorul anulează permanent evenimentul din orice motiv şi cu condiţia ca acesta să nu fi fost amânat sau coroborat cu orice alt eveniment la o dată ulterioară, Clientul va primi plata integrală în termen de 14 zile lucrătoare de la data iniţială propusă a evenimentului.
Drepturi de autor: Toate drepturile de proprietate intelectuală în toate materialele produse şi distribuite de către Furnizor sunt rezervate în mod expres şi orice multiplicare, publicare sau distribuire neautorizată este interzisă fără acordul scris al Furnizorului.
Termeni și condiții
Înscrierea la eveniment constituie un contract de vânzare-cumpărare de natură juridică între Colors in Projects, denumit în continuare Furnizor, şi participantul la eveniment, denumit în continuare Client. Prin completare și plată, toate condițiile de mai jos sunt acceptate de comun acord şi cu bună-credinţă.
Taxe:
Taxa de înregistrare la eveniment cuprinde participarea pe durata întregului eveniment la activitățile propuse de organizator, pauzele de cafea și prânzul, dar exclude cheltuielile de cazare şi de călătorie. Cursul de schimb valutar EUR/RON/GBP este cursul de schimb BNR la data plății.
Condiții de plată:
Plata prin transfer bancar:
Este necesara completarea unui formular de înregistrare pe site www.colorsinprojects.ro pentru transmiterea datelor bancare și emiterea unei facturi în baza căreia se va efectua plata.
După primirea formularului de înregistrare, toate plăţile trebuie făcute în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare. Toate plăţile trebuie să fie încasate înainte de începerea cursului. După înregistrare, plata trebuie executată conform condițiilor din prezentul Contract, indiferent de participarea sau neparticiparea ulterioară la curs. În cazul în care o parte a prețului stabilit în acest Contract reprezintă obiectul unor taxe naționale, locale, sau TVA, Furnizorul îşi rezervă dreptul de a adăuga aceste taxe la factura finală sau de a recupera sumele de la Client din momentul în care devin exigibile.
Plata cu cardul:
Plățile prin intermediul cardurilor de debit sau credit sunt procesate de către https://www.euplatesc.ro/ partenerii www.colorsinprojects.ro în procesarea acestor plăţi. Comunicaţia cu procesatorii se face prin intermediul unei conexiuni securizate SSL, datele transmise fiind criptate. Toate informaţiile privind cardul vor fi prelucrate exclusiv de către procesatorul de plăţi.
Prin menținerea activă a opțiunii Activează opțiunea plăți rapide, prezentă în formularul de plată online pus la dispoziția Administratorului Site-ului de către procesatorul de plăți, utilizatorul își dă acceptul pentru activarea serviciului prin care se vor putea efectua ulterior plăți online doar prin introducerea codului de securitate CVC2/CVV.
Politică de livrare
După achiziționarea biletului, clientul primește un email de confirmare din partea noastră în maxim o zi lucrătoare de la achiziția serviciilor.
Te poți înscrie oricând folosind formularele de mai jos.
Taxă participare Conferință 28 Martie – early bird (31 decembrie)
- 595 Ron (TVA inclus) completează formularul.
Taxă participare Training 29 Martie – early bird (31 decembrie)
- Training – Building Products: From Vision to Commitments – 2380 Ron (TVA inclus)
- Training – POWER SKILLS – 2380 Ron (TVA inclus)
- Keynote Training – Flight Levels – 3868 Ron (TVA inclus) completează formularul.
Taxă participare Conferință + Training: 28-29 Martie – early bird (31 decembrie)
- Conferință + Training – Building Products: From Vision to Commitments – 2827 Ron (TVA inclus)
- Conferință + Training – POWER SKILLS – 2827 Ron (TVA inclus)
- Conferință + Keynote Training – Flight Levels – 4462,5 Ron (TVA inclus) completează formularul.
Taxă participare Training 29-30 Martie – early bird (31 decembrie)
- SAFe® TRAINING – The evolution of the Scrum Master role in Agile scaling (certificare inclusă) – 5355 Ron (TVA inclus) completează formularul.